Одне з найдивовижніших занять нашого часу - програмування. Володарів комп'ютерів називають програмістами. Вони знають слова мов програмування, яким підкоряються комп'ютери, і вміють з'єднувати їх у комп'ютерні програми.
У 2003 році група дослідників під керівництвом Мітчела Резника з MIT Media Lab вирішила зробити загальнодоступною мовою програмування. Через 4 роки з'явився Скретч(англ. Scratch - лінія старту). Робити в ньому комп'ютерні програми змогли навіть дошкільнята.Секрет у тому, що в Скретч немає слів, які потрібно знати напам'ять і вміти писати без помилок. Програми в Скретч не пишуть, а збирають за допомогою мишки з готових блоків-команд, схожих на блоки конструктора Лего.
У 2003 році група дослідників під керівництвом Мітчела Резника з MIT Media Lab вирішила зробити загальнодоступною мовою програмування. Через 4 роки з'явився Скретч(англ. Scratch - лінія старту). Робити в ньому комп'ютерні програми змогли навіть дошкільнята.Секрет у тому, що в Скретч немає слів, які потрібно знати напам'ять і вміти писати без помилок. Програми в Скретч не пишуть, а збирають за допомогою мишки з готових блоків-команд, схожих на блоки конструктора Лего.
![]() | ![]() |
Блоки конструктора Лего | Блоки команд мови Скретч |
Рис.1.1. Програми в Скретч збирають мишкою з готових блоків
У будь-який момент в програму можна вносити будь-які зміни. При цьому ви відразу побачите, як вони відбиваються на її роботі.
Створювані в Скретч програми називають проектами. Цей термін використовується у всіх сферах людської діяльності.
Проект - це створення чогось нового для вирішення
проблеми.
Ми живемо серед проблем (від грец. Problema - перепона, завдання): маленьких і великих, простих і складних, тимчасових і вічних. Всі речі, машини, твори мистецтва, комп'ютерні програми - створені людьми для їх вирішення, це - результати проектів.
Немає коментарів:
Дописати коментар